Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir

GAÜN SOSYAL BİLİMLER MYO’DA MEZUNİYET COŞKUSU

EĞİTİM 25.06.2026 - 12:09, Güncelleme: 25.06.2026 - 12:09 58 kez okundu.
 

GAÜN SOSYAL BİLİMLER MYO’DA MEZUNİYET COŞKUSU

Gaziantep Üniversitesi 2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılı Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Mezuniyet Töreni, GAÜN Mavera Kongre ve Sanat Merkezi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi.

  Törende konuşan Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Rüstem Yanar, mezun olan öğrencileri tebrik ederek iki yıllık eğitim süreçlerini başarıyla tamamladıklarını belirtti. Mezuniyetin bir son değil, yeni başlangıçlara açılan önemli bir kapı olduğunu vurgulayan Yanar, yüksekokulun 1980 yılından bu yana yetiştirdiği mezunlar arasına katılan öğrencilerin, eğitim hayatları boyunca edindikleri bilgi, beceri ve deneyimlerle ülkeye ve topluma önemli katkılar sunacaklarına inandığını ifade etti. Ayrıca öğrencilere yaşam boyu öğrenmeyi sürdürmeleri tavsiyesinde bulundu.   Ardından meslek yüksekokulu birincisi Selam Ankır da mezun öğrenciler adına bir konuşma yaptı. Eğitim hayatları boyunca kendilerine destek veren ailelerine, akademisyenlere ve arkadaşlarına teşekkür eden Ankır, mezuniyet sevincini tüm arkadaşlarıyla paylaşmanın mutluluğunu yaşadığını dile getirdi.   Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Program, mezun öğrencilere diplomalarının verilmesi ve geleneksel kep atma töreniyle sona erdi.
Gaziantep Üniversitesi 2025-2026 Eğitim ve Öğretim Yılı Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Mezuniyet Töreni, GAÜN Mavera Kongre ve Sanat Merkezi’nde yoğun katılımla gerçekleştirildi.

 

Törende konuşan Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Rüstem Yanar, mezun olan öğrencileri tebrik ederek iki yıllık eğitim süreçlerini başarıyla tamamladıklarını belirtti. Mezuniyetin bir son değil, yeni başlangıçlara açılan önemli bir kapı olduğunu vurgulayan Yanar, yüksekokulun 1980 yılından bu yana yetiştirdiği mezunlar arasına katılan öğrencilerin, eğitim hayatları boyunca edindikleri bilgi, beceri ve deneyimlerle ülkeye ve topluma önemli katkılar sunacaklarına inandığını ifade etti. Ayrıca öğrencilere yaşam boyu öğrenmeyi sürdürmeleri tavsiyesinde bulundu.

 

Ardından meslek yüksekokulu birincisi Selam Ankır da mezun öğrenciler adına bir konuşma yaptı. Eğitim hayatları boyunca kendilerine destek veren ailelerine, akademisyenlere ve arkadaşlarına teşekkür eden Ankır, mezuniyet sevincini tüm arkadaşlarıyla paylaşmanın mutluluğunu yaşadığını dile getirdi.

 

Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve ödülleri takdim edildi. Program, mezun öğrencilere diplomalarının verilmesi ve geleneksel kep atma töreniyle sona erdi.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gaziantepgapgazetesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.