Sitenin solunda giydirme reklamı denemesidir

ŞAHİNBEY AMPUTE’DEN TARİHİ BAŞARI: 3 KUPA BİRDEN

SPOR 22.06.2026 - 17:16, Güncelleme: 22.06.2026 - 17:16 94 kez okundu.
 

ŞAHİNBEY AMPUTE’DEN TARİHİ BAŞARI: 3 KUPA BİRDEN

Şahinbey Ampute Futbol Takımı Ampute Süper Lig ve Türkiye Kupası’nın ardından Ampute Süper Kupayı ’da kazanarak sezonu üç kupayla tamamladı.

üAmpute Futbol Süper Ligi’ni şampiyon olarak tamamlayan Şahinbey Ampute Futbol Takımı, daha sonra İstanbul’da düzenlenen Türkiye Kupası karşılaşmaları final müsabakasında Başkent Ampute Futbol Gücü'nü uzatmalarda 4-1 mağlup ederek Türkiye Kupasını almıştı. Şahinbey Ampute Futbol Takımı, Süper Kupa Finalinde de Başkent Ampute Futbol Gücü'nü uzatmalarda 5-4 mağlup ederek Süper Kupa’nın da sahibi oldu.   ŞAHİNBEY’İN OLDUĞU YERDE BAŞARI VARDIR İstanbul’da oynanan Türkiye Kupası ve Süper Kupa karşılaşmalarında takımı yalnız bırakmayan Şahinbey Belediye Spor Kulüp Başkanı Cuma Güzel, elde edilen başarıdan dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirterek  “Şahinbey’in olduğu yerde başarı ve büyük hedefler vardır. Zorlu bir sezonun ardından lig şampiyonluğunu kazandık. Daha sonra İstanbul’da oynanan karşılaşmalarda Türkiye Kupası’nı ve Süper Kupa’yı kazanarak sezonu üç kupayla tamamladık. Bu başarıda emeği geçen teknik heyetimizi ve futbolcularımızı kutluyorum. Kazandığımız kupaları, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na ve taraftarlarımıza armağan ediyoruz” ifadelerini kullandı.  
Şahinbey Ampute Futbol Takımı Ampute Süper Lig ve Türkiye Kupası’nın ardından Ampute Süper Kupayı ’da kazanarak sezonu üç kupayla tamamladı.

üAmpute Futbol Süper Ligi’ni şampiyon olarak tamamlayan Şahinbey Ampute Futbol Takımı, daha sonra İstanbul’da düzenlenen Türkiye Kupası karşılaşmaları final müsabakasında Başkent Ampute Futbol Gücü'nü uzatmalarda 4-1 mağlup ederek Türkiye Kupasını almıştı. Şahinbey Ampute Futbol Takımı, Süper Kupa Finalinde de Başkent Ampute Futbol Gücü'nü uzatmalarda 5-4 mağlup ederek Süper Kupa’nın da sahibi oldu.

 

ŞAHİNBEY’İN OLDUĞU YERDE BAŞARI VARDIR

İstanbul’da oynanan Türkiye Kupası ve Süper Kupa karşılaşmalarında takımı yalnız bırakmayan Şahinbey Belediye Spor Kulüp Başkanı Cuma Güzel, elde edilen başarıdan dolayı büyük mutluluk duyduklarını belirterek  “Şahinbey’in olduğu yerde başarı ve büyük hedefler vardır. Zorlu bir sezonun ardından lig şampiyonluğunu kazandık. Daha sonra İstanbul’da oynanan karşılaşmalarda Türkiye Kupası’nı ve Süper Kupa’yı kazanarak sezonu üç kupayla tamamladık. Bu başarıda emeği geçen teknik heyetimizi ve futbolcularımızı kutluyorum. Kazandığımız kupaları, desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen Onursal Başkanımız Mehmet Tahmazoğlu’na ve taraftarlarımıza armağan ediyoruz” ifadelerini kullandı.

 
Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (0)

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve gaziantepgapgazetesi.com sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.